Tanıtım Yazısı İçerisinde Doğru Backlink Nasıl Olmalı ?
Bir backlink verme yöntemi olarak tanımlanan tanıtım yazıları, hem Seo uyumlu olmalı hem de popüler, otoriter bir siteden alınarak buradan yayınlanmalıdır. Tanıtım yazısı içerisinde doğru backlink kullanımı; belli kurallara göre yapılmalıdır. Kriterlere uygun bir biçimde hareket etmek son derece önemlidir.
Backlink Nedir ?
Tanıtım yazısı içerisinde doğru backlink kullanımı öncesinde bu kavramı hemen açıklayalım. Geri gelen link olarak Türkçeye çevrilen bu kelime; bir site üzerinden sizin sayfanıza yönlendirme görevini yerine getiren bir bağlantıdır. Diyelim ki A adında bir online siteniz var. Henüz yeni olan bu sitenin tanıtımını yapmak için çok popüler olan B sayfasından tanıtım yazısı aldınız. Bu metin içinde linkler yer alır. Genellikle iki anahtar kelime üzerinden çıkış sağlanır. Bunu okuyan bir kişi ilgili bağlantıya tıklayarak, sizin A sitenize erişmiş olacaktır.
Tanıtım Yazılarında Doğru Backlink Nerede Bulunur?
Tanıtım yazısı içerisinde doğru backlink kullanımı çerçevesinde birçok şeye dikkat edilir. Bunlardan birisi bağlantının konumudur. Kurallara uygun bir biçimde yazılmış olan tanıtım yazısının iki yerinde backlink bulunmak zorundadır. Bunlardan ilki üst kısımda bulunmalıdır. Diğeri ise alttadır. Özellikle yeni açılmış olan siteye yönelik olarak arama motorlarının botları hemen bir inceleme başlatırlar. Bunun sonrasında üstte ve altta olmak üzere siteniz konumlanmış olacaktır.
Tanıtım Yazılarında Doğru Backlink Nasıl Olmalı?
Tanıtım yazısı içerisinde doğru backlink kullanımı şöyle olmak zorundadır;
- Backlink kullanımı noktasında her şeyden önce yönlendirilen sayfada bulunan makalenin ya da metnin tam başlığının bağlantı içinde olması gerekmektedir. Bu durum size çok büyük faydalar sağlayacaktır.
- Değişik sitelere, son derece farklı olan tanıtım yazılarının eklenmesi her daim avantaj demektir. Böyle yapıldığı zaman çalışmanın doğal olması sağlanır. Google botları açısından doğallık önemlidir. Bu sayede sitenin tanınması da kolaylaşacaktır.
- Link çeşitliliği dikkat edilecek bir diğer husus olarak karşımıza çıkıyor. Genellikle tek bir link üzerinden bağlantı sağlamak, çok sık gerçekleştirilen bir eylem. Bunun yerine zengin linkler sayesinde sitedeki sayfadan ve anahtar kelimeden çok fazla backlink alınmayacaktır. Bunun sonrasında oranın doğal tutulması mümkündür.
- Satış yapılan bir siteye yönelik backlink kullanımı konusunda yönlendirmelerin başarılı olması gerekmektedir. Diyelim ki A ürününün satışını gerçekleştiriyorsunuz ve bunun için bir tanıtım yazısı satın aldınız. Burada A ürününün ne olduğunu doğru bir biçimde anlatın. Makalenin belli yerlerinde backlink olmalıdır. Bunlar; şuradan satın alabilirsiniz, şu siteden fiyatları inceleyebilirsiniz şeklinde olduğunda; bu durum olumsuz bir sonuç yaratmaz. Hatta avantaj sağlar. Yapılmış olan değişik çalışmalara göre backlink kullanımı konusunda bu detayın her zaman göz önünde bulundurulması çok mühimdir.
Tanıtım Yazılarında Dikkat Edilecek Diğer Şeyler Nelerdir?
Tanıtım yazısı içerisinde doğru backlink kullanımı çerçevesinde aynı zamanda ara vermemek en önemli şeylerin başında geliyor. Çok başarılı bir tanıtım yazısının satın alınmasının ardından bunun olumlu olan sonuçlarını kısa bir süre içinde görebilirsiniz. Ancak bunun her daim kalıcı olmadığını ifade edelim. Çünkü süreklilik ve güncellik gibi iki temel kavrama göre hareket etmek zorundasınız. Yani ara vermeden yazıların eklenmesi lazım. Elbette bunu çok sık şekilde gerçekleştirmeyin. Kabul edilen temel zaman dilim; bir hafta içinde 2 ve toplamda 4 tane tanıtım yazısının yeterli olmasıdır.
Tanıtım Yazısı Satın Alma
Tanıtım yazısı içerisinde doğru backlink kullanımı kurallarına uygun olan içeriklerin satın alınması sadece dakikalar içinde mümkündür. Bunun için tanitimyazisi.com.tr adresi üzerinden çok zengin olan içeriğe en kısa süre içinde erişim sağlayın. Fiyatları karşılaştırın. Seçiminizi başarılı olarak yapın ve satın alarak sitenizin ilgi görmesini sağlayın.