Arama motorlarında yükselmek isteyen siteler; bunun için son derece farklı yöntemlere başvuruyorlar. Bunlardan birisi ise tanıtım yazıları. Link içeren, anahtar kelime odaklı olan içerikler; özellikle otorite kabul edilen sayfalarda söz konusu olduğunda; ilgili web sayfasına büyük bir hit kazandırırlar. Tanıtım yazısının Advertorial reklam olarak yayınlanması son derece sık tartışılan bir konudur. Bunun ayrıntılarını sizler için yazdık.
Advertorial Reklam Nedir ?
Tanıtım yazısının Advertorial reklam olarak yayınlanması tartışına bir konudur. Bunu doğru bir biçimde anlayabilmek için kavramın ne anlama geldiğini bilmek büyük bir önem arz eder. İngilizce reklam ile editöryal kelimelerinin birleşmesinden oluşmuştur. Buna göre editör dilinin çok açık ve baskın bir biçimde kullanıldığı, okuyuculara bilgi veren her türlü metin demektir. Bir kişi bu tip bir içeriği gördüğü zaman onun reklam olduğunu hemen anlar. Zaten bu durum açık olarak belirtilmiştir. Bundan dolayı internet kullanıcı davranışları üstünde farklı sonuçları beraberinde getirmektedir. Sadece yazılardan yani metinlerden oluşmaz. Her türlü video ve görsel de bunun içinde yer almaktadır.
Advertorial Reklam Neden Kullanılır ?
Tanıtım yazısının Advertorial reklam olarak yayınlanması çerçevesinde bunun kullanılmasının temel nedeni, kişileri siteye hızlı bir biçimde çekmektir. Online olarak site erişimini sağlamış olan bir kullanıcı, işine yarayacak olan bilgileri talep eder. İşte bunu ilgili yöntem sağlar. Bundan dolayı sektör içinde çok sık başvurulan bir yöntemdir. Fakat Advertorial reklam stratejisi her daim başarıyı da beraberinde getirmemektedir.
Tanıtım Yazısı ve Advertorial Reklam İlişkisi Nasıldır ?
Tanıtım yazısının Advertorial reklam olarak yayınlanması son yıllarda en çok gündeme gelen konuların başında gelmekte. Advertioal reklam konusunda tartışılan iki değişik husus vardır. Bunlardan birisi sistemin yararları iken diğeri ise olası zararlardan bahsetmektedir. Buna göre Advertorial reklamlar mantığıyla tanıtım yazısının yayınlanmasını doğru bulmayan birçok otorite vardır. Çünkü bu kavram her ne kadar bir içerik olarak görülse de, aslında yazı görünümüne getirilmiş olan içeriktir. Tanıtım özellikleri öne çıkar. Bundan dolayı kullanıcıların bir kısmı, açık bir biçimde reklam içeren yazılardan uzak durduğundan, bu tip bir tanıtımın olduğu yerde çok uzun süre kalmaz ve orayı terk ederler. Bunu bir handikap olarak tanımlayabiliriz.
Tanıtım yazısının Advertorial reklam olarak yayınlanması bazı kişilere göre ise olumludur. Neticede etkili bir tanıtımdır. Her ne kadar, bu özellikleri baskın olsa da içerik üzerinden siteye giriş yapılmasını sağlar. Bundan dolayı trafiği arttırır. Fakat burada önemli olan nokta kullanıcıların siteye erişim sonrasında yaptıkları davranışlardır. Yani burada çok uzun zaman geçirip geçirmemeleri, satın almanın olup olmadığı ve benzeri birçok şeye bakılmaktadır. İşte bu yüzden Advertorial reklam ve tanıtım yazısı ilişkisini iki farklı boyutta değerlendirmek ve ona göre hareket etmek şarttır.
Tanıtım Yazısı Nasıl Olmalı ?
Tanıtım yazısının Advertorial reklam olarak yayınlanması tercih edilen bir sistemdir. Yukarıda açık bir biçimde ifade ettiğimiz gibi bunun tersi de savunulur. Önemli olan nokta ise online kullanıcıların burada ortaya koyacakları noktadır. Tanıtım yazılarının tek başına iyi bir biçimde hazırlanması, başarılı anahtar kelimeler içermesi, etkileyici bir başlığa sahip olması gerekmektedir.
Tanıtım Yazısı Nasıl Faydalar Getirir?
Tanıtım yazısı faydaları son derece çoktur. Siteye olan trafiği oldukça kısa bir zaman dilimi içinde yukarı çeker. Bunun yanı sıra sayfa popüler olmaya başlar. Bu işlem genellikle ne kadar etili bir tanıtım yazısının alındığıyla doğrudan alakalıdır. Tanıtım yazıları ile yüksek gelirler elde etmek, satılan ürünün reklamını site üzerinden yapmak çok zor işlemler değildir. Bunun için tanitimyazisi.com.tr adresini kullanın.